
VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY
článek I.
Úvodní ustanovení a vymezení pojmů
Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) obchodu domark (dále jen „Obchod“), s showroomem na adrese U Průhonu 1624/1a 170 00 Praha 7 (dále jen „Provozovna“) a internetovou stránkou na adrese www.domarkpraha.cz (dále jen „Webová stránka“, „Webové stránky“ nebo „Webové rozhraní“), který je provozován spol. DOMARK Praha s.r.o., IČ 29148332, se sídlem Košířské náměstí 2, 150 00 Praha 5 (dále jen „Prodávající“), upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „Smlouva“) uzavírané mezi Prodávajícím a jinou osobou (dále jen „Kupující“) (potvrzením objednávky Kupujícího Prodávajícím v provozovně nebo na dálku prostřednictvím emailové komunikace).
Za Smlouvu je považována každá smlouva, na jejímž základě níže uvedeným způsobem:
Kupující od Prodávajícího koupí zboží (katalogové nebo vytvořené na zakázku);
Prodávající vytvoří pro Kupujícího na základě jeho objednávky dílo s hmotným (věc vytvořená na zakázku) nebo nehmotným výsledkem (návrh na interiérový design) - v tomto případě je Kupující v postavení objednatele a Prodávající v postavení zhotovitele, přičemž se uplatní zákonná úprava týkající se smlouvy o dílo, nevyplývá-li z těchto VOP jinak (níže popsaná úprava týkající se kupní smlouvy se tedy primárně použije analogicky, je-li to z povahy věci možné; v ostatních případech platí zákonná úpravy týkající se smlouvy o dílo). Výslovně se uvádí, že pokud Kupující prostřednictvím Webové stránky (resp. kontaktního formuláře na ní) resp. prostřednictvím Prodávajícího poptá služby spočívající v zajištění návrhu na interiérový design od s ním spolupracujících specialistů, jedná se i nadále o službu poskytovanou Prodávajícím, tj. s plnění ze Smlouvy.
Kupujícím je spotřebitel nebo podnikatel, který uzavře ústně nebo písemně (včetně potvrzení objednávky emailem) Smlouvu s Prodávajícím.
Spotřebitelem je každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná.
Podnikatelem je osoba, která uzavírá kupní smlouvu s prodávajícím v souvislosti s výkonem své podnikatelské činnosti nebo při samostatném výkonu svého povolání, popřípadě osoba, která jedná jménem nebo na účet podnikatele.
VOP jsou nedílnou součástí Smlouvy. Uzavřením Smlouvy Kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito VOP a že s nimi souhlasí.
Ustanovení odchylná od VOP je možné sjednat ve Smlouvě. Odchylná ujednání ve Smlouvě mají přednost před ustanoveními VOP.
Tyto VOP jsou platné od 01. 10. 2024.
Znění obchodních podmínek může Prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění VOP.
článek II.
Nabídka zboží, objednávka, uzavření Smlouvy
Nabídkou zboží se rozumí vybrané zboží nabízené prostřednictvím katalogu na Webové stránce, katalogu nebo nabídky předložené v Provozovně nebo katalogu nebo nabídky zaslané prostřednictvím emailu. Nabídka (katalog) zboží se nepovažuje za návrh dodat zboží ve smyslu ustanovení § 1732 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku (dále jen „Občanský zákoník“), nabídka zboží je informativního charakteru a Prodávající není povinen uzavřít Smlouvu ohledně tohoto zboží.
Smlouva je uzavřena následujícím způsobem:
v Provozovně: Kupující vyplní a potvrdí objednávku (tato obsahuje zboží, požadované množství, způsob dopravy, cenu zboží a cenu dopravy případně včetně montáže). Potvrzením své objednávky podá Kupující závazný návrh na uzavření Smlouvy mezi Kupujícím a Prodávajícím. Prodávající objednávku Kupujícího potvrdí a vystaví Kupujícímu zálohovou fakturu (zpravidla na 50% kupní ceny). Smlouva je uzavřena okamžikem potvrzení objednávky ze strany Prodávajícího;
Prostřednictvím emailu: na základě předchozí nabídky Prodávajícího Kupující vyplní objednávku (tato obsahuje zboží, požadované množství, způsob dopravy, cenu zboží a cenu dopravy a montáže) a potvrdí jí odesláním emailu na adresu Prodávajícího (info@domarkpraha.cz a další adresy s uvedenou koncovkou). Potvrzením své objednávky (zasláním emailu) podá Kupující závazný návrh na uzavření Smlouvy mezi Kupujícím a Prodávajícím. Prodávající objednávku Kupujícího emailem potvrdí a vystaví a zašle Kupujícímu zálohovou fakturu (zpravidla na 50% kupní ceny). Smlouva je uzavřena okamžikem potvrzení objednávky ze strany Prodávajícího.
Teprve na základě úhrady zálohové faktury poptá Prodávající vybrané zboží u výrobce. Do úhrady zálohové faktury nemá Kupující nárok na jakékoli plnění Prodávajícího zároveň nemůže nastat prodlení Prodávajícího.
Náklady vzniklé Kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením Smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí Kupující sám.
Prodávající je povinen dodat Kupujícímu objednané zboží za sjednanou cenu a Kupující je povinen zboží převzít a kupní cenu uhradit. Kupující je povinen zejména při objednávání zboží uvádět správné a pravdivé údaje. Údaje nezbytné pro uzavření Smlouvy uvedené Kupujícím jsou Prodávajícím považovány za správné.
článek III.
Doprava a dodání zboží
Kupující si může vybrat v procesu provádění objednávky ze třech způsobů dodání zboží:
osobní převzetí (bez montáže);
dovoz Prodávajícím (včetně montáže)
zaslání prostřednictvím doručovací služby (bez montáže);
Osobní převzetí je možné na adrese Provozovny, a to zdarma. Zboží bude Prodávajícím připraveno na uvedené adrese ve lhůtě dle sdělení Prodávajícího. V případě volby osobního převzetí se Prodávající zavazuje informovat Kupujícího o tom, že zboží je připraveno k vyzvednutí, a to na e-mailovou adresu zadanou Kupujícím při vytvoření objednávky nebo telefonicky. Konkrétní čas, kdy je možno zboží vyzvednout, bude domluven s Kupujícím.
V případě volby dovozu přímo Prodávajícím bude zboží předáno Kupujícímu v jím označeném místě (fakturační adresa, pokud není uvedeno jinak), a to v čase dle domluvy mezi Prodávajícím a Kupujícím.
V případě zaslání zboží prostřednictvím dopravce uvedeného v odstavci 1 tohoto článku se Prodávající zavazuje Kupujícímu vyrobené zboží v nejbližším možném termínu odeslat resp. zajistit jeho odeslání. Prodávající nenese odpovědnost za škody způsobené opožděním odeslání nebo doručení zboží z jakéhokoli důvodu stojícího na straně dopravce. Prodávající se zavazuje informovat Kupujícího o odeslání zboží, a to na e-mailovou adresu zadanou Kupujícím při vytvoření objednávky nebo telefonicky.
Posláním objednaného zboží se rozumí jeho odeslání na adresu uvedenou Kupujícím při vytvoření objednávky, není-li ujednáno jinak.
Cena dopravy je uvedena v objednávce Kupujícího i v potvrzení objednávky vystaveném Prodávajícím.
V souladu s čl. II. odst. 4 VOP je Kupující povinen převzít doručené zboží. V případě nepřevzetí zboží je toto považováno za porušení VOP Kupujícím. Kupující nabývá vlastnické právo ke kupovanému zboží jeho převzetím po zaplacení celé jeho kupní ceny. Okamžikem převzetí zboží také na Kupujícího přechází nebezpečí škody na zboží.
Účetní doklad (faktura) je součástí dodávky anebo ji Prodávající odešle nejpozději do 7 pracovních dnů od doručení zboží na e-mailovou adresu uvedenou Kupujícím.
Při převzetí zboží od přepravce je Kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky se doporučuje Kupujícímu zásilku od přepravce nepřevzít a vyplnit záznam o poškození zásilky. Podpisem dodacího listu Kupující stvrzuje, že obal zásilky obsahující zboží byl neporušen.
V případě dodávky Prodávajícím nebo převzetí na provozovně sepíší strany předávací protokol, přičemž jeho podpisem bez uvedení výhrad Kupující potvrzuje, že zboží nevykazuje zjevné vady.
Reklamace mechanického poškození výrobku, neodpovídajícího zboží apod., které nebylo patrné při převzetí zásilky od přepravce, je Kupující povinen uplatnit neprodleně po jejich odhalení. Prodávající neručí za poškození zboží vzniklé při jeho přepravě, pokud Kupující neprodleně toto poškození neuplatní v souladu s těmito VOP.
V případě, že je z důvodů na straně Kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je Kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.
Nebude-li ve Smlouvě (objednávce) sjednán způsob dodání zboží, je oprávněn ho určit Prodávající.
V případě, že na základě požadavku Kupujícího dopravu zboží zajišťuje třetí osoba, není Prodávající odpovědný za jakoukoli škodu související s prodlevou při dodání zboží nebo škodu (vadu) způsobenou třetí osobou - dopravcem (Kupující se tímto vzdává jakýchkoli nároků souvisejících s jednáním dopravce porušujícím tuto Smlouvu).
Prodávající není odpovědný za prodlení výrobce s výrobou zboží. V případě prodlevy výrobce zboží tak není Prodávající odpovědný za jakoukoli škodu nebo prodlevu s dodáním zboží související způsobenou třetí osobou – výrobcem (Kupující se vzdává jakýchkoli nároků souvisejících s prodlením výrobce).
článek IV.
Platební podmínky
Platba kupní ceny za zboží se provádí v korunách českých a v eurech.
Kupující je povinen kupní cenu za zboží uhradit výhradně:
bezhotovostním převodem na bankovní účet
hotovost
Cena je splatná ve lhůtě uvedené dle zálohové faktury (tj. do 7 kalendářních dnů ode dne vystavení zálohové faktury, pokud není sjednáno jinak).
Ceny nabízeného zboží a služeb (např. doprava) jsou uvedeny včetně DPH, pokud není u ceny výslovně uvedeno, že cena je uvedena bez DPH.
článek V.
Odstoupení od Smlouvy Prodávajícím
Prodávající má právo odstoupit od Smlouvy v případě, že Kupující nezaplatí řádně a včas kupní cenu (zálohovou fakturu) a dále ze zákonem stanovených důvodů. Odstoupit lze i prostřednictvím el. komunikace (zejm. emailem zaslaným na emailovou adresu Kupujícího uvedenou při vytvoření objednávky).
Pokud Prodávající odstoupí od Smlouvy, je povinen o tom neprodleně informovat Kupujícího (zejm. na e-mailovou adresu uvedenou Kupujícím při vytvoření objednávky). Dále je povinen vrátit Kupujícímu zaplacenou kupní cenu zboží, pokud již tato byla uhrazena.
Prodávající je oprávněn rovněž odstoupit od Smlouvy, dojde-li mu objednávka od Kupujícího, který v některém z předchozích závazkových vztahů s Prodávajícím porušil jakoukoliv svou povinnost podstatným způsobem. Porušení předchozího závazkového vztahu podstatným způsobem se považuje pro účely odstoupení od Smlouvy za chování ve smyslu ust. § 2002 odst. 2 Občanského zákoníku.
V případě porušení Smlouvy nebo VOP Kupujícím, kdy Prodávající odstoupí od Smlouvy, je v takovém případě povinností Kupujícího uhradit Prodávajícímu veškeré náklady spojené s objednávkou Kupujícího, zejména pak náklady na zaslání zboží, pokud jej nepřevezme.
článek VI.
Odstoupení od Smlouvy Kupujícím, který je Spotřebitelem
Pokud je Smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku, má Kupující, který je Spotřebitelem, v souladu s ustanovením § 1829 a násl. Občanského zákoníku právo bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce odstoupit od Smlouvy ve lhůtě 14 dní ode dne převzetí zboží. V takovém případě Kupující kontaktuje písemně Prodávajícího a uvede, že odstupuje od Smlouvy s uvedením čísla objednávky, data nákupu a čísla účtu pro vrácení peněz. Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy uvedený v příloze nařízení vlády č. 363/2013 Sb. poskytne Prodávající Kupujícímu na jeho žádost.
V případě odstoupení od Smlouvy prostřednictvím prostředku komunikace na dálku nese Kupující (spotřebitel) náklady spojené s navrácením zboží a náklady za navrácení zboží, jestliže toto zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
V případě, že Kupující, který je Spotřebitelem odstoupí od Smlouvy ve výše uvedené 14 denní lhůtě a vrácené zboží není kompletní, je bez obalu nebo je prokazatelně použité či poškozené, má Prodávající vůči Kupujícímu nárok na náhradu škody a je oprávněn si takto vzniklý nárok na náhradu škody jednostranně započíst na pohledávku Kupujícího vůči Prodávajícímu na vrácení kupní ceny. Prodávající v takovém případě vrací Kupujícímu jen takto sníženou kupní cenu.
Kupující, který je Spotřebitelem bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 Občanského zákoníku, nemůže odstoupit od Smlouvy v případech zde uvedených, zejména pak v případě dodávky zboží, které bylo upraveno podle přání Kupujícího, nebo pro jeho osobu.
Kupující, který je Spotřebitelem, v případě využití práva na odstoupení od Smlouvy do 14 dní od převzetí zboží zašle nebo předá Prodávajícímu bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od Smlouvy, zboží, které od něho obdržel, včetně všech jeho součástí a příslušenství. Zboží musí být Prodávajícímu vráceno nepoškozené a neopotřebené a, je-li to možné, v původním obalu.
Odstoupí-li Kupující, který je Spotřebitelem oprávněně od Smlouvy, je Prodávající povinen bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od Smlouvy, vrátit všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží, a to v zásadě stejným způsobem jako je přijal. Prodávající vrátí Kupujícímu přijaté peněžení prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím Kupující souhlasil a pokud mu tím nevzniknou další náklady. Kupní cena bude v případě bezhotovostní platby Kupujícímu poukázána na bankovní účet, ze kterého byla platba přijata.
Odstoupí-li Kupující od Smlouvy, Prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky Kupujícímu dříve, než mu Kupující zboží předá nebo prokáže, že zboží Prodávajícímu odeslal. Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží je Prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku Kupujícího na vrácení kupní ceny.
Odstoupí-li Kupující od Smlouvy, nese náklady spojené s navrácením zboží.
Pro odstoupení od Smlouvy může Kupující využít i formulář pro odstoupení od Smlouvy, který mu bude Prodávajícím zaslán bezodkladně po té, co o jeho zaslání Kupující požádá.
Pokud Kupující odstoupí od Smlouvy neoprávněně a zašle přesto zboží Prodávajícímu, nebude zboží přijato, případně bude na náklady Kupujícího zasláno zpět.
článek VII.
Práva Kupujícího z vadného plnění
Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ust. § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 Občanského zákoníku).
článek VIII.
Práva Kupujícího, který je Spotřebitelem z vadného plnění
Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v zákonem stanovené době, tj. 24 měsíců od převzetí.
Prodávající odpovídá Kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá Kupujícímu, že v době, kdy Kupující zboží převzal:
má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které Prodávající nebo výrobce popsal nebo které Kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití Prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.
Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí.
Práva z vadného plnění uplatňuje Kupující u Prodávajícího na adrese jeho Provozovny, v níž je přijetí reklamace možné, případně i v místě podnikání. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy Prodávající obdržel od Kupujícího reklamované zboží.
Při uplatnění práva z vadného plnění je Kupující povinen prokázat uzavření Smlouvy, Prodávající doporučuje za tímto účelem předložit zejména doklad o nákupu (fakturu). Kupující má povinnost vytknout Prodávajícímu vadu, tedy dodat popis vady zboží, kvůli které jej reklamuje.
Právo z vadného plnění Kupujícímu nenáleží, pokud Kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud Kupující vadu sám způsobil.
Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do 3 pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady bude Prodávajícím vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se Prodávající s Kupujícím nedohodne na delší lhůtě.
Jestliže Prodávající reklamaci neodmítne, vystaví Kupujícímu potvrzení o přijetí reklamace, která bude obsahovat kromě identifikace Prodávajícího a Kupujícího, co je obsahem reklamace dle Kupujícího a jaký způsob vyřízení reklamace Kupující požaduje, datum a místo přijetí reklamace, lhůtu, ve které bude přibližně reklamace vyřízena, a podpis pracovníka Prodávajícího. Kupující potvrdí Prodávajícímu, že potvrzení o přijetí reklamace obdržel.
Je-li reklamace uznána za oprávněnou, má Kupující právo na úhradu účelně vynaložených nákladů spojených s uplatněním svého práva.
O tom, že byla reklamace vyřízena a jakým způsobem, je Prodávající povinen Kupujícího informovat, a to na adresu, kterou uvedl při reklamaci nebo prostřednictvím jiného kontaktního údaje, dle kterého bude možno Kupujícího upozornit na vyřízení reklamace. Prodávající v tomto oznámení uvede lhůtu pro vyzvednutí reklamovaného zboží.
V případě, že si Kupující nevyzvedne ve lhůtě stanovené Prodávajícím reklamované zboží, je Prodávající oprávněn účtovat si přiměřené skladné či zboží svépomocně prodat na účet Kupujícího. O tomto postupu musí Prodávající Kupujícího předem upozornit a poskytnout mu přiměřenou dodatečnou lhůtu k převzetí zboží.
Ve smyslu ustanovení § 1820 odst. 1) písmeno j) Občanského zákoníku sděluje Prodávající, že s mimosoudní stížností se spotřebitel může obrátit na kontrolní orgán, kterým je Česká obchodní inspekce. Česká obchodní inspekce vyřizuje mimosoudní stížnosti spotřebitelů způsobem a za podmínek stanovených příslušnými právními předpisy.
článek IX.
Ochrana osobních údajů
Prodávající jako správce osobních údajů tímto v souladu s ustanovením čl. 13 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 ze dne 27. dubna 2016, obecného nařízení o ochraně osobních údajů (dále jen „Nařízení”), informuje Kupujícího o tom, že osobní údaje Kupujícího, které budou Prodávajícímu dobrovolně odevzdány při odeslání objednávky (tedy zejména jméno a příjmení, e-mailová adresa, a telefonního číslo), budou zpracovány za účelem uzavření Kupní smlouvy a jejího následného plnění, a to včetně vyřizování případných nároků Kupujícího z vadného plnění. Právním základem pro zpracování osobních údajů Kupujícího je tedy plnění Kupní smlouvy založené objednávkou Kupujícího a současně také plnění zákonných povinností Prodávajícího dle právních předpisů upravujících práva a povinnosti v souvislosti s ochranou spotřebitele a vedením účetnictví. Prodávající je tedy oprávněn osobní údaje zpracovávat a dále je využívat pouze za účelem plnění závazků vyplývajících mu z uzavřené Kupní smlouvy a těchto VOP nebo v souvislosti s plněním povinností uložených mu právními předpisy a dále též v souvislosti s nabídkou dalších služeb Prodávajícího souvisejících s Kupujícímu prodaným zbožím (s možností Kupujícího se z odebírání těchto nabídek odhlásit).
Důvodem poskytnutí osobních údajů Kupujícího Prodávajícímu je identifikace smluvních stran nezbytná pro uzavření a plnění Kupní smlouvy, což by bez poskytnutí následujících osobních údajů nebylo možné.
Osobní údaje Kupujícího budou zpracovány po dobu, po kterou je Prodávající povinen tyto údaje uchovávat dle obecně závazných právních předpisů, minimálně tedy po dobu 5 let dle zákona o účetnictví nebo po dobu 10 let dle zákona o DPH.
Při zpracování osobních údajů Kupujícího nebude docházet k automatizovanému rozhodování ani k profilování.
Prodávající nejmenoval pověřence pro ochranu osobních údajů ani neurčil zástupce pro plnění povinností ve smyslu Nařízení. Osobní údaje Kupujícího mohou být pro účely řádného vyřízení objednávky poskytnuty poskytovateli doručovacích služeb zvolenému Kupujícím, a dále osobám, které Prodávajícímu poskytují IT služby (PYROEX s.r.o, IČ 26201283) mj. za účelem zajištění řádného fungování Webového rozhraní obchodu a provozovatelům softwaru užívaného Prodávajícím (zejm. Pohoda, Outlook apod.) a dále osobám poskytujícím Prodávajícímu právní a účetní služby v zájmu zajištění řádného plnění povinností stanovených obecně závaznými právními předpisy. Prodávající nemá v úmyslu předat osobní údaje Kupujícího do třetí země, mezinárodní organizaci nebo jiným, než výše uvedeným třetím osobám.
Kupující má právo požadovat od Prodávajícího přístup ke svým osobním údajům, jejich opravu nebo výmaz, popřípadě omezení zpracování, a vznést námitku proti zpracování, má právo na přenositelnost těchto údajů k jinému správci, jakož i právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů (Pplk. Sochora 27, 170 00 Praha 7, email: posta@uoou.cz, WWW: https://www.uoou.cz.), má-li za to, že Prodávající při zpracování osobních údajů postupuje v rozporu s Nařízením.
Kupující bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje (při vyplnění objednávky) uvádět správně a pravdivě a že je povinen bez zbytečného odkladu informovat Prodávajícího o změně ve svých osobních údajích.
Osobní údaje jsou bezpečně přenášeny díky šifrování. Prodávající k tomu využívá systém kódování SSL (Secure Socket Layer). Webové stránky, stejně jako ostatní systémy zpracování osobních údajů jsou zabezpečeny přiměřenými technickými a organizačními opatřeními proti ztrátě, zničení, změně a dalšímu šíření údajů prostřednictvím neoprávněných osob.
Přihlášením k odběru newsletterů na Webových stránkách vyjadřuje uživatel svůj souhlas s použitím e-mailové adresy pro následující účely: Prodávající mu bude zasílat prostřednictvím e-mailu informace o novinkách, akcích a mimořádných nabídkách, stejně jako informace o produktech a službách. Svůj souhlas může uživatel kdykoliv písemně odvolat na adrese info@domarkpraha.cz nebo zakliknutím odkazu, který je umístěn v každém elektronickém newsletteru. Souhlas je platný až okamžikem potvrzení z emailu odběratele.
Bližší informace k pravidlům zasílání newsletterů obdrží uživatel před přihlášením k odběru newsletterů prostřednictvím emailu.
Uživatel může Prodávajícímu poskytnout emailovou adresu za účelem sjednání schůzky či za účelem poskytnutí informací ohledně nabízeného prémiového nábytku a interiérového designu prostřednictvím kontaktního formuláře na Webových stránkách. Bližší informace o zpracování těchto osobních údajů lze nalézt zde: www.domarkpraha.cz/sszo-kontakt-form.
Webové stránky používají cookies. Pravidla používání cookies jsou popsána na Webových stránkách v části „Zásady používání souborů cookies“ - https://www.domarkpraha.cz/zasady-ochrany-osobnich-udaj-1.
článek X.
Závěrečná ustanovení
Prodávající je oprávněn k prodeji zboží k činnostem souvisejícím s provozem Obchodu na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
Jazykem komunikace mezi Prodávajícím a Kupujícím a jazykem Smlouvy je český jazyk.
V případě, že by některé ustanovení těchto VOP bylo z jakýchkoliv důvodů neplatné nebo neúčinné, nezpůsobuje tato skutečnost neplatnost nebo neúčinnost ostatních částí VOP nebo Smlouvy.
Pokud vztah založený Smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Pokud by byly VOP v rozporu se zákonem, řídí se vztah mezi Kupujícím a Prodávajícím příslušným zákonem.
Pro vyřizování stížností, získání dalších informací či v případě jakýchkoli dotazů může Kupující využít e-mailové adresy: info@domarkpraha.cz. Podanou informaci nebo informaci o vyřízení stížnosti Kupujícího zašle Prodávající na e-mailovou adresu Kupujícího. Veškerá sdělení Prodávajícího mohou být Kupujícímu doručována na e-mailovou adresu uvedenou v jeho uživatelském účtu či uvedenou Kupujícím v objednávce.
V Praze dne 01. 10. 2024